Jakie znaczenie ma audyt strony internetowej?

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania to w dzisiejszych czasach konieczność i marzenie każdego właściciela strony internetowej. Pierwsze miejsca dają możliwość dotarcia do większej liczby osób zainteresowanych usługą lub towarem, co oczywiście generuje zyski. Właściciele stron internetowych mają więc ciężki orzech do zgryzienia: jak zoptymalizować stronę pod kątem zasad działania wyszukiwarek internetowych? Do odpowiedniej optymalizacji pod pozycjonowanie niezbędny jest audyt strony internetowej.

co to jest audyt strony internetowej?

co to jest audyt strony internetowej?

Audyt strony internetowej jest to raport sporządzony po analizie strony pod kątem tych czynników, które są istotne przy określaniu pozycji w wyszukiwarce Google. Audyt udziela nam informacji o wadach na stronie, jakie są mocne i słabe strony, które przekładają się potem na dostępność i widoczność w wyszukiwarce. Audyt proponuje nam także możliwe do zastosowania rozwiązania, które wpłyną na poprawę pozycji, a co za tym idzie zwiększenie popularności serwisu. Po wykryciu i usunięciu błędów można ograniczyć wydatki na bezskuteczne działania i podejrzeć jak wygląda analiza konkurencji.

Przeprowadzenie autytu zaleca się przed planowanym procesem pozycjonowania lub jeżeli zaobserwujemy spadek ruchu organicznego, tj. ruchu generowanego z wejść na stronę z wyszukiwarki. Nasza agencja interaktywna Warszawa wykonuje audyt strony internetowej również dla właścicieli, których strony mają już kilka lat, w celu sprawdzenia czy nadal spełnia ona wszystkie wymagania i standardy oraz jeżeli właściciel chce wprowadzić zmiany na stronie i chce dowiedzieć się jaki będą one miały wpływ na widocznosć w wyszukiwarce i jaka zmiana byłaby najbardziej korzystna.

Audyt strony internetowej wykonuje się zawsze, kiedy klient chce zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarkach. Działania wykonane pod kątem wyniku audytu daje wiele korzyści:

  • co to jest audyt strony internetowej?

    co to jest audyt strony internetowej?

    osiągnięcie wyższych pozycji w wyszukiwarce oraz jej utrzymanie

  • zwiększenie ruchu
  • powiększenie ilości haseł w optymalizowanych tekstach
  • polepszenie działania strony: szybsze ładowanie się podstron i łatwiejsza nawigacja.

Podczas audytu wskażemy które słowa kluczowe wygenerują większy ruch na stronie. Kompleksowość kontroli zależna jest od potrzeb naszych klientów. Wyniki badań, wnioski i wytyczne poprawek wysyłamy w raporcie końcowym do klienta, po czym omawiane są dokładne działania, na które zdecyduje się właściciel serwisu.